«Τα Ραντεβού μου» είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα που ξεκίνησε να λειτουργεί από σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και μέσω της οποίας οι φορολογ...
«Τα Ραντεβού μου» είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα που ξεκίνησε να λειτουργεί από σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και μέσω της οποίας οι φορολογ...
Με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, παρατείνεται, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2021, η προθεσμία έκδοσης του Φορολογικού Πιστοποιητικού του φ...
Υποχρεωτικά για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους είναι από σήμερα, 1η Νοεμβρίου 2021, τα ηλεκτρονικά βιβλία Στο εξής, μέσω ...
Με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, παρατείνεται, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2021, η προθεσμία έκδοσης του Φορολογικού Πιστοποιητικού του φ...
-Αφορολόγητο δωρεών και γονικών παροχών -Πληρωμή ΕΝΦΙΑ, έτους 2021 -Μείωση συντελεστή ΦΣΚ -Αναστολή επιβολής τέλους στις συνδρομητικές τηλεοράσει...
Την απλοποίηση και διευκόλυνση ψηφιακής υποβολής των εντύπων της συνεχίζει η ΑΑΔΕ, με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων....
Υποχρεωτική είναι από σήμερα, 1η Οκτωβρίου 2021, η διαβίβαση παραστατικών εσόδων για επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία κ...
Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα στο myaade -ρυθμίσεις οφειλών, για την ρύθμιση των χρεών από την πανδημία σε 36 δόσεις άτοκα ή σε 72 δόσεις με επιτόκ...
Το myBusinessSupport είναι η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την αποτύπωση και την παρακολούθηση των κρίσιμων οικονομικών μεγεθών των επιχειρήσεων που συνθέτου...
Νέα ηλεκτρονική πύλη στο κυβερνητικό “νέφος”, έρχεται να προστεθεί –αλλά και να ενοποιήσει- μαζί με τις άλλες ηλεκτρονικές εφαρμογές της ΑΑΔΕ (gsis.gr...
Το Υπουργείο Οικονομικών εξαντλώντας έμπρακτα όλα τα περιθώρια για την εξυπηρέτηση και τη διευκόλυνση των φορολογούμενων πολιτών, καθώς και των λογιστ...
Νέα ψηφιακή υπηρεσία εισάγει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, διευκολύνοντας την εμπορευματική κοινότητα, τους τελωνειακούς αντιπροσώπους και κάθε σ...
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά με αίσθημα ευθύνης στο έργο του ως σύμμαχος της επιχειρηματικότητας και δεδομένου των προβλημάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει και που ήδη αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κόσμος
Α) Ενημερώνει τα μέλη του ότι μπορούν να εξυπηρετηθούν, άμεσα, υποβάλλοντας τα αιτήματα τους, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο και στον ιστότοπο του Γ.Ε.ΜΗ. για θέματα εταιρειών και
Β) Καλεί τις επιχειρήσεις μέλη του σε συνεχή συνεργασία για καταγραφή των προβλημάτων αλλά και προτάσεων τους με στόχο την επιτυχή αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου με τις λιγότερες δυνατές αρνητικές συνέπειες. Οι επιχειρήσεις – μέλη του Β.Ε.Π. μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις προτάσεις τους – προβλήματα στο email : problems@bep.gr
Ο καλύτερος σύμβουλος είναι η ψυχραιμία, η τήρηση των μέτρων προστασίας από όλους μας και η αναγκαία συνεργασία όλων των φορέων και της Πολιτείας.
Λόγω των εκτάκτων μέτρων και ρυθμίσεων στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού , η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.
Σε επείγουσες περιπτώσεις που απαιτείται φυσική παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται υποχρεωτικά και επί αποδείξει κατόπιν ραντεβού.
Για ερωτήματα που αφορούν το Γ.Ε.ΜΗ. (έκδοση πιστοποιητικών, τροποποιήσεις κ.α.) και την Υ.Μ.Σ. μπορείτε να απευθύνετε τα αιτήματά σας, στα παρακάτω τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Τηλ: 210 4110443 email: mhtroo@bep.gr
Τηλ: 210 4171437 email: info@bep.gr
Για ερωτήματα που αφορούν βιοτεχνικά θέματα, μπορείτε να απευθύνετε τα αιτήματά σας, στα παρακάτω τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Τηλ: 210 4174765 email: press@bep.gr
Για ερωτήματα που αφορούν οικονομικά θέματα (συνδρομές, οφειλές, λογιστήριο κ.α.), μπορείτε να απευθύνετε τα αιτήματά σας, στα παρακάτω τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Τηλ: 210 4131100 email: tmdo@bep.gr