Δεύτερη (2η) Απόρριψη αιτήσεων χρηματοδότησης που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Έκτακτη επιχορήγηση των περισσότερο πληττόμενων από την παν...
Δεύτερη (2η) Απόρριψη αιτήσεων χρηματοδότησης που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Έκτακτη επιχορήγηση των περισσότερο πληττόμενων από την παν...
Μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης στα υποέργα «Εκσυγχρονισμός του Πρωτογενούς Τομέα» και «Πράσινος Αγροτουρισμός» της Δράση...
Το ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ συμμετέχει στο Interreg ADRION και υλοποιεί το διακρατικό πρόγραμμα NEWBRAIN PLUS. Σήμερα 19/5/22 στο Teatr...
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά συμμετέχοντας, ως διακρατικός εταίρος του έργου Newbrain Plus, το οποίο αποτελεί συνέχεια του έργου Newbrain που ολ...
1η Απόφαση Έγκρισης χρηματοδότησης αιτήσεων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υ...
που απασχολούνται στο Δημόσιο,σε φορείς του Δημοσίου Τομέα, στους Ο.Τ.Α., σε επιχειρήσεις των Ο.Τ.Α., σε ιδιωτικές επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις, σε ...
Απόρριψη Πράξεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο της πρόσκλησης «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων» με Κωδικό ΟΠΣ 01...
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά με αίσθημα ευθύνης στο έργο του ως σύμμαχος της επιχειρηματικότητας και δεδομένου των προβλημάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει και που ήδη αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κόσμος
Α) Ενημερώνει τα μέλη του ότι μπορούν να εξυπηρετηθούν, άμεσα, υποβάλλοντας τα αιτήματα τους, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο και στον ιστότοπο του Γ.Ε.ΜΗ. για θέματα εταιρειών και
Β) Καλεί τις επιχειρήσεις μέλη του σε συνεχή συνεργασία για καταγραφή των προβλημάτων αλλά και προτάσεων τους με στόχο την επιτυχή αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου με τις λιγότερες δυνατές αρνητικές συνέπειες. Οι επιχειρήσεις – μέλη του Β.Ε.Π. μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις προτάσεις τους – προβλήματα στο email : problems@bep.gr
Ο καλύτερος σύμβουλος είναι η ψυχραιμία, η τήρηση των μέτρων προστασίας από όλους μας και η αναγκαία συνεργασία όλων των φορέων και της Πολιτείας.
Λόγω των εκτάκτων μέτρων και ρυθμίσεων στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού , η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.
Σε επείγουσες περιπτώσεις που απαιτείται φυσική παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται υποχρεωτικά και επί αποδείξει κατόπιν ραντεβού.
Για ερωτήματα που αφορούν το Γ.Ε.ΜΗ. (έκδοση πιστοποιητικών, τροποποιήσεις κ.α.) και την Υ.Μ.Σ. μπορείτε να απευθύνετε τα αιτήματά σας, στα παρακάτω τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Τηλ: 210 4110443 email: mhtroo@bep.gr
Τηλ: 210 4171437 email: info@bep.gr
Για ερωτήματα που αφορούν βιοτεχνικά θέματα, μπορείτε να απευθύνετε τα αιτήματά σας, στα παρακάτω τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Τηλ: 210 4174765 email: press@bep.gr
Για ερωτήματα που αφορούν οικονομικά θέματα (συνδρομές, οφειλές, λογιστήριο κ.α.), μπορείτε να απευθύνετε τα αιτήματά σας, στα παρακάτω τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Τηλ: 210 4131100 email: tmdo@bep.gr