Ένας σημαντικός κύκλος διαδικτυακώνεξαγωγικών webinars για το 2020, ολοκληρώθηκε με το: «Doing Business in Saudi Arabia – COVID 19 Challenges and Opportunities». Τη σειρά αυτή διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων ανά τον κόσμο και απευθύνεται σε στελέχη ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών.
Η Σαουδική Αραβία είναι αγορά – στόχος για ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ αποτελεί και πύλη εισόδου για τις αγορές των χωρών του κόλπου και της Μέσης Ανατολής, όπως επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού συνεδρίου, στο οποίο η ανταπόκριση των εξαγωγικών εταιριών, ήταν εντυπωσιακή, με 191 εγγραφές.