Ενδεικτικό Πρόγραμμα
2o Ελληνορωσικό Εξαγωγικό Συμπόσιο
«Προωθώντας Ελληνικά Προϊόντα στη Ρωσική αγορά:
Τρόφιμα – Ποτά / Ενδύματα – Υποδήματα»
03 – 04 Απριλίου 2013
Ίδρυμα Ευγενίδου
(Λεωφ. Συγγρού 387, Παλαιό Φάληρο)
______________________________________________________________________
Τετάρτη 03/04/2013
Συντονιστές Συμποσίου:
Γενικός Γραμματέας Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου /κ. Ναούμ Μαρκόπουλος
Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ρωσίαςστην Ελλάδα
/κ. Βαλέριος Νικολάεφ
08.30 - 09.15 Προσέλευση – Καφές - Εγγραφές
09.30 - 10.15 Εναρκτήρια Συνεδρία – Χαιρετισμοί
Πρόεδρος Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου / κ. Χρήστος Δήμας
Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων/ κ. Νότης Μηταράκης
Πρέσβης της Ρωσικής Ομοσπονδίας / κ. Vladimir Chkhikvishvili
Πρόεδρος Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ) / κα. Χριστίνα Σακελλαρίδη
Πρόεδρος Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος / κ. Δημήτριος Λακασάς
Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου /κ. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης
Πρόεδρος Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας – Ρωσίας (ΣΕΒ) / κ. Κώστας Μπακούρης
10.15 - 12.15 1η ΕΝΟΤΗΤΑ -Α’ ΜΕΡΟΣ
Θεματολογία: Οργάνωση Εξαγωγικής Δραστηριότητας στη Ρωσία: Μεταφορές, Τελωνεία, Πιστοποιήσεις, Ασφάλιση, Αναζήτηση δυνητικών συνεργατών, Τραπεζικές συναλλαγές
v Σύντομη παρουσίαση ρωσικής αποστολής
Γενικός Γραμματέας Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου /κ. Ναούμ Μαρκόπουλος
v Εισαγωγές τροφίμων & ποτών, ειδών ένδυσης και υπόδησης στη Ρωσία: ιδιαιτερότητες και εφαρμοζόμενες πρακτικές
ΓενικόςΔιευθυντής « Moscow Investment & Export Promotion Agency » /
κ. Suren Vardanyan
v Διαδικασίες εισαγωγής τροφίμων & ποτών στις αλυσίδες supermarket της Ρωσίας
Αναπληρωτής Οικονομικός Διευθυντής αλυσίδας supermarket “SPAR” κ. SergeyIluha
v Ελληνική επιχειρηματική δραστηριότητα στη Ρωσία
Σύμβουλος Α’ ΟΕΥ, Β2 Διεύθυνση του ΥΠΕΞ / κ. Ιωάννης Μάρκος
v Πιστοποίηση ελληνικών προϊόντων στη Ρωσία
General Director “ Moscow Center for Expert Examination & Certification ” of Moscow CCI κ. Oleg Ostashin
v Τελωνειακές διαδικασίες στη Ρωσία
Νομικός Σύμβουλος του MoscowCCI / κ. KonstantinSemenko
11.45 – 12.15 CoffeeBreak
12.15 - 14.15 Β’ ΜΕΡΟΣ
v Μεταφορές εμπορευμάτων στη Ρωσία
Πρόεδρος Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών (ΟΦΑΕ)/ κ. Απόστολος Κενανίδης
v Ασφάλιση των εξαγωγών στη Ρωσία
Εκπρόσωπος Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ)
v Ιδιαιτερότητες των τραπεζικών συναλλαγών στην εξαγωγική δραστηριότητα ΕκπρόσωποςEuropean Industrial Bank κ. Tatiana Pavlova
v Ερωτήσεις – Απαντήσεις
v Παρουσιάσεις εταιρειών
14.15 - 15.15 Networking Lunch
15.15 - 18.00 2η ENOTHTA - Working Groups
Θεματολογία: Παρουσίαση εταιρικού προφίλ Ρωσικών επιχειρήσεων, Εμπειρίες ελληνικών εξαγωγικών εταιριών στη ρωσική αγορά, ιδιαιτερότητες της εξαγωγικής διαδικασίας στη Ρωσία και της αγοράς, ανάλυση ζήτησης – προσφοράς
1. Working Group : Κλάδος Τροφίμων – Ποτών
Συντονιστής :Αναπληρωτής Οικονομικός Διευθυντής αλυσίδας supermarket “SPAR” κ. SergeyIluha
v Assistant General Manager “Association of Manufactures & Supplies of Food Products” της Ρωσίαςκα. Anna Fomicheva
v General Director “ Moscow Center for Expert Examination & Certification ” of Moscow CCI
κ. Oleg Ostashin
v Πρόεδρος «ΟΟΟ VERGINA» κ. Κωνσταντίνος Κεχρινιώτης
v Γενικός Διευθυντής ρωσικής εισαγωγικής εταιρείας «DIONYSSOSIMPORT» κ. DionisiosPopov
v Managing Partner “DL Legal Bureau” κ.Labin Dmitry
2. Working Group : Κλάδος Ενδυμάτων - Υποδημάτων
Συντονιστής : ΓενικόςΔιευθυντής «Moscow Investment & Export Promotion Agency» κ. Suren Vardanyan
v Νομικός Σύμβουλος του MoscowCCIκ. KonstantinSemenko
v ΕκπρόσωποςEuropean Industrial Bank κα. Tatiana Pavlova
v Σύμβουλος Α’ ΟΕΥ, Β2 Διεύθυνση του ΥΠΕΞ κ. Ιωάννης Μάρκος
Πέμπτη 04/04/2013
Κλάδος Τροφίμων - Ποτών
10:00 – 13:00 Συναντήσεις Β2Β μεταξύ Ελληνικών και Ρωσικών επιχειρήσεων/εταιριών
13.00 – 14.00CoffeeBreak
14.00 – 17.00 2ος Κύκλος Συναντήσεων Β2Β
Toπρόγραμμα των επιχειρηματικών συναντήσεων Β2Β θα αποσταλεί στους συμμετέχοντες και θα βρίσκεται αναρτημένο στις ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του Ιδρύματος Ευγενίδου.
Επισήμανση:
Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις, κατά τη διάρκεια των συναντήσεων Β2Β θα μπορούν να προβούν σε μικρό δειγματισμό προϊόντων και ενημερωτικού υλικού.

